22 April 2010

E G Patah! Ups..

Opss… Agk sial laa, everlast grey ku patah! Ish, cm pelik je kn. Bkn putus tp patah. Cmne x pelik nye, tengok laa spe yg patahkan. But, its ok lah. Lgpn bnda tu da mmg buruk pn. Sj je nk srh bli yg br. Agk bongok je ble dfkrkn knp dia ley patah. Ye lah, ada ke tarik2 orang then pijak! OMG… Tepelantinglah dia menuju pintu kiamat. Hahaa…

Today, I spent whole my day with her. Best sgt bermacD dengannye dan bershopping-shopping + window shopping dan juga berwayang kt ecm hr ni. Even though I didn’t have money but I make like wow.. hahaa.. Memang hbs lah duit aku hr ni. Bli ni, bli tu.. Ish,,

She asking me, why I like to hang out with her? Why I’m always looking for her when bored and lonely and when wanna have lunch, dinner, and supper maybe. And even in a small and rubbish + ridiculous + nonsense matter, I still looking for her??? > juz simple answer I can give u, “that’s because I would feel comfortable when I’m with u”.. Satisfied???

Berwayang kt ecm. Um… Bole la, tp cm membazir je tgk yg 3D. Cm nothing je. Bek tgk yg biase je, br 6inggit. Tgk yg 3D smp 15. If graphic smart xpe lah, tp cm hmpeh jer.. Cite agk bes la, tp still x bole lwn avatar. Haha..

Blk kol bpe dah? >kol11.30pm. Ok, bye…

2 comments: