27 June 2011

The Airway



What do you expect if I accept your invitation to accompany you for about 12 hours? Hurm. And what do you expect if I accept you to be yours for 24 hours? Two questions that might be a bit stupid and perasan la, huhu. But this is a reality. And what do you want from me if I’m willing to give whatever you ask?

Anyway, try to answer the question if suddenly you get an offer like this. What will you do? Ya, I know. Harusla kita tengok dulu kan, siapa orang yang minta dan ajak tu. And of course lah we would be happy and excited if orang tu adalah someone yang kita suka. Kalau orang yang kita tak suka, hurm. Memang tak lah. Mampos kena maki kot. Huhu.

Okay this is not a joke but I’m serious. Perhaps if you’re reading this post and korang akan rasa macam aku melalut tak tentu pasal tapi yeah! Ada laaaa. Bye.

Errr, ni nak sentuh sikit. Aku bukan apa la. Honestly aku cakap aku memang tak suka sangat nak bbm dengan strangers or orang yang aku tak kenal sangat or lebih tepat kalau aku cakap aku tak suka orang tu, tak kesah la in term of aku tak taste kat dia, serabut dengan dia ke. But please lah faham. Kalau aku tak reply tu tak payah la nak gigih nak ping banyak kali. Dah terang2 aku dah READ bbm tu, so faham2 lah ye. Aku hanya bbm dengan certain people je. Hehe.

And one more thing, tak payah cakap aku kekwat lah! Suka hati aku la.

Byebye.

No comments:

Post a Comment