02 November 2009

Good Morning Sunshine…


“Good morning, afternoon, evening and night Sunshine!...

Hehee… Entah kenapa aku rasa macam nk tulis blog lagi la malam ni.. Erm, mungkin sebab aku tengah dalam lamunan cinta kot! Ulpsss!!! Kantoi doe… Haahaaa… Kelakanye, rasanye ni kali ke3 kot aku dilamun cinta for dis semester. Papejelah!.. Maybe dis time a quite deep meaning to me kot bcoz cinta aku terbalas dan tersambut dengan agak baik la kot. Hahahaaa… kelaka gile tau x. Herm, actually aku jatuh terdampar dalam situasi ini disebabkan oleh orang tu yang menggoda aku dulu. First2 aku ingat sekadar hanya nak layan dia untuk kawan dan tak nak dicop sombong tapi last2 aku termakan oleh ??? nye dan sekarang aku tak bole tipu yang aku telah jatuh cinta dan sayang sangat kat dia.. Pandai dia ayat aku and syabas aku ucapkan kat dia sb brjaya jugak dia akhirnye… Dapat jugak ape yang dia nak. Hahahaaaa…. Erm, evendoe sekarang ni kitorang belum declare pape tapi aku tetap sayang dia sangat2 tau! Xpela, skandal pun tak kisah, aku lagi suka skandal sebenarnye. Huhuu…

Dah la cite pasal cinta nih, buat orang lain terasa nak muntah je, betolzzz x??? hahahaa… Nganjing2 sial… Sekarang ni masih lagi dalam musim final exam, herh, study pn entah pape lagi. Coming soon punye paper.. Ups, tak tau nak cakap.

Tapi kan, aku rasa macam nk tuju lagu ni kat seseorang la…

Evendoe lagu ni lagu perempuan tp tak pe la, buat2 la macam David Archuleta ke, Adam Lambert ke, Jason Mraz ke yang nyanyi. Hahaa… Yela, tak kan laki bagi lagu perempuan kat perempuan kan, nt cm terbalik lak…

Comparisons are easily done, Once you've had a taste of perfection, Like an apple hanging from a tree, I picked the ripest one, I still got the seed, You said move on, Where do I go, I guess second best, Is all I will know, Cause when I'm with him, I am thinking of you, Thinking of you, What you would do if, You were the one, Who was spending the night, Oh I wish that I Was looking into your eyes, You're like an Indian summer, In the middle of winter, Like a hard candy, With a surprise center, How do I get better, Once I've had the best, You said there's, Tons of fish in the water, So the waters I will test, He kissed my lips, I taste your mouth, He pulled me in, I was disgusted with myself, Cause when I'm with him, I am thinking of you, Thinking of you, What you would do if, You were the one, Who was spending the night, Oh I wish that I, Was looking into... You're the best, And yes I do regret, How I could let myself, Let you go, Now the lesson's learned, I touched it I was burned, Oh I think you should know… Cause when I'm with him, I am thinking of you, Thinking of you, What you would do if, You were the one, Who was spending the night, Oh I wish that I, Was looking into your eyes, Looking into your eyes, Looking into your eyes, Oh won't you walk through, And bust in the door, And take me away, Oh no more mistakes, Cause in your eyes I'd like to stay...

2 comments:

  1. Hek..ko dilamun cinta dgn spe weh?
    Hadoh..ak blah la cmni :P

    ReplyDelete
  2. nak taw whos the lucky person??????

    ReplyDelete